Friday 3 November 2017

Malam pertama ....

Habis jer jumpa dgn guru kelas ...pergi ke pula ke asrama ...banyk lah gak barang bawak ...siap bawak iron ...haha padahal situ ada jer ...baldi sampai 2 hahah apa lagi banyaklah ...masa nak naik bilik ada senior tolong ..baik orgnye ...nama org panggil serai abngnye si torgea (budak batch aku) then masuk jer dorm ada sorang senior nie sambut ...pkd dorm aku ..(pen ketua dorm) ha kalau nak tau ..sek aku mmg pkai bnyk singkatan ...orzil namanye ...emm then aky pun buat ramah ramah kononye lah ..tanya tu tanya ni...dengan harapan dpt katil bawah sekali katil atas ...nasiblah ...setahun gaklah tahan seksa naik katil atas hari hari ...tapi pengalaman yang amat manis kalau kita kenang ...dah lah kat rumah katil queen memang aku konker sorang ...tapi kat sini ...hemm acah mintak tuka hahh memang taklah ...pastu aku pun jumpalah roomate aku ...ada sorang ni budak segamat ...tapi tak tido sebelah aku ...dia pulau lagi satu . .dlm dorm kami setiap dorm ada 4 pulau ...aku punyalah bayangkan ...roomate aku ramai ...mcm senior tapi hampeh ...3 org jer .. Kami pun malam tu perkenalkan diri masing...then aku jumpa khalis ptg sebab pagi tak sempat ..just jumpa wonda jer (luqman ) klah continue nanti 
Kepada sesiapa yang nak masuk samura nanti bolehlah dgr cerita aku ni....

No comments:

Post a Comment