Saturday 7 October 2017

Setelah aku berpindah ke sk bandar tangkak semasa darjah 3 banyak pengalaman yang tak akan aku lupakan ..emmm teringat dekat kawan kawan ...semua nye sekarang dah besar ..masih aku ingat banyak perkara yang aku lakukan ketika diusia sekolah rendah ..struggle untuk upsr yang takkan aku lupakan ....alhamdullilah berkat usaha dan juga bantuan guru guru dapatlah aku keputusan yang agak cemerlang... Lepas tu semua kawan kawan ramai yang ke sekolah berasrama , smk tun mamat dan sikit jer yang ke smk ledang ...masih aku ingat masa tu delima nak ke ledang ke tun mamat ...ambik kaa ...emmm last last ke ledang gak...belajar kat smk ledang @smile nie best tau....yelah dari kecik mana pernah bergaul dengan kaum lain....terutama chinese ...tapi its actually really fun with them...started with form 1...in 1 RKA ...masa tu sikit jer students melayu....ok sambung nanti

No comments:

Post a Comment